Rudnik nad Sanem, dnia 20.02.2007 r.
BI-2222/CW-1/07
Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem
ul. Rynek 40, 37-420 Rudnik nad Sanem, woj. podkarpackie, pow. niżański,
tel. (015) 876-10-02, fax (015) 876-11-19
OGŁASZA
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ
o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 60 000 EURO
na "Dostawę wyposażenia ekspozycyjnego wraz z transportem i montażem do budynku Centrum Wikliniarstwa w Rudniku nad Sanem"
współfinansowaną przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju
Regionalnego i budżet państwa w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego
Rozwoju Regionalnego - w Projekcie Nr Z/2.18/III/3.1/211/04
pn. "Centrum Wikliniarstwa w Rudniku nad Sanem"
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia ekspozycyjnego wraz z transportem i montażem do budynku Centrum Wikliniarstwa w Rudniku nad Sanem. Dostawa obejmuje następujące wyposażenie:
1. System zawieszania obrazów - 1 szt.,
2. Antyramy - 5 szt. + 5 szt.,
3. Antyramy - 3 szt. + 3 szt.,
4. Antyramy - 2 szt.,
5. Etalaż - 1 szt.,
6. Podesty metalowe (postumenty) - 20 szt.,
7. Gabloty podwieszane - 5 szt.,
8. Podest ukośny (na podłogę pod antyramy) - 10 szt.,
9. Stojak ekspozycyjny "Potykacz" (wersja LUX) - 2 szt.,
10. Podesty metalowe (postumenty) - 25 szt.,
11. Gabloty podwieszane - 4 szt.,
12. Fotoramy - 4 szt.,
13. Podesty metalowe (postumenty) - 25 szt.,
14. Gabloty podwieszane - 2 szt.,
15. Etalaż - 2 szt.,
16. Fotoramy - 4 szt.,
17. Gabloty podwieszane - 3 szt.,
18. Etalaż - 1 szt.,
19. Fotoramy - 5 szt.,
20. Antyramy - 5 szt.,
21. Podesty metalowe (postumenty) - 25 szt.,
22. Gabloty podwieszane - 5 szt.,
23. Fotoramy - 2 szt.,
24. Etalaż - 1 szt.,
25. Fotoramy - 5 szt.,
26. Antyramy - 3 szt.+ 3 szt.,
27. Podesty metalowe (postumenty) - 4 szt. + 4 szt.,
28. Gablota podwieszana - 1 szt.,
29. Gablota szklana - 1 szt.,
30. Fotoramy - 10 szt.,
31. Antyramy - 5 szt.,
32. Etalaż stojący - 1 szt.,
33. Podesty - 10 szt.,
34. Gablota podwieszana - 1 szt.,
35. Stojaki zabezpieczające ekspozycje + sznury - 7 szt. stojaków + 6 szt. sznurów.
Kody CPV:
36121300-8 - Meble wystawowe,
36144000-2 - Meble wystawowe.
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4. Termin wykonania zamówienia: 17.04.2007 r.
5. Kryteria wyboru ofert: cena ofertowa 100 %.
6. Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.
7. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest:
na stronie internetowej: http:// www.rudnik.pl,
w Urzędzie Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, pok. nr 4,
po złożeniu wniosku o przesłanie pocztą po poniesieniu kosztu przesyłki pocztowej.
8. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami: Lucyna Zygmunt, pok.
nr 4, w godz. 800 - 1400 od poniedziałku do piątku w Urzędzie Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, tel. (015) 876-10-02 wew. 39.
9. Oferty należy składać w Urzędzie Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, w Sekretariacie -
pok. nr 7.
10. Termin składania ofert upływa dnia 28.02.2007 r. o godz. 1000.
11. Otwarcie ofert nastąpi dnia 28.02.2007 r. o godz. 1030 w Urzędzie Gminy i Miasta w Rudniku nad
Sanem, w Sali Posiedzeń - pok. nr 13.
12. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się
wraz z upływem terminu składania ofert.
13. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2006 r. Nr 164,
poz. 1163 z późn. zm.), tj.:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy
nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - na potwierdzenie spełnienia warunku złożą:
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności
gospodarczej,
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków lub
zaświadczenie o uzyskaniu zgody na przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
- aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego
Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne,
lub zaświadczenie o uzyskaniu zgody na przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami
zdolnymi do wykonania zamówienia:
- wykonali co najmniej dwie dostawy (wyposażenia ekspozycyjnego i/lub mebli) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i
wartością nie mniejszą niż 20 000,00 złotych brutto każda, dostawie stanowiącej przedmiot
zamówienia - na potwierdzenie spełnienia warunku złożą wykaz wykonanych dostaw w okresie
ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że te dostawy zostały wykonane należycie;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2
cytowanej ustawy.
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według reguły
"spełnia" albo "nie spełnia" na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów.
14. Zamawiający nie przewiduje zawierania umowy ramowej.
15. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji
elektronicznej.
16. Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów.
Burmistrz Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem mgr inż. Waldemar Grochowski
Część 1. Instrukcje dla Wykonawców
Załącznik nr 1. Formularz oferty
Załącznik nr 2. Formularz cenowy
Załącznik nr 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
Załącznik nr 4. Opis techniczny mebli
Załącznik nr 5. Wykaz wykonanych dostaw
Część 2. Wzór Umowy
Część 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Część 4. Rysunki
|